Filament ZORTRAX Z-ABS 1.75mm Pure White 0.8kg
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
O filamencie
Filament Z-ABS jest tworzywem termoplastycznym do druku 3D metodą FDM/FFF/LPD. Stworzyła go firma Zortrax z myślą o wybranych modelach produkowanych przez nią urządzeń drukujących. Materiał ten wykazuje się stosunkowo niewygórowaną ceną przy jednoczesnych dobrych parametrach wytrzymałościowych, za pomocą których produkt ów można opisać. Charakteryzuje się on dużą odpornością mechaniczną, w tym także niemałą udarnością. Filament Z-ABS jest także tworzywem stosunkowo odpornym termicznie i chemicznie. Wykonywane z niego wydruki trójwymiarowe cechują się matowym wykończeniem powierzchni. Filament Z-ABS jest także nietrudny w obróbce. Wydrukowane z niego obiekty trójwymiarowe poddaje się zarówno post-processingowi mechanicznemu, jak również chemicznemu (np. wystawianie wydruku na działanie oparów acetonu). Z wykonywaniem wydruków przestrzennych z filametu Z-ABS poradzą sobie nie tylko profesjonaliści - tworzywo jest bowiem łatwe w druku.
Cechy tworzywa Z-ABS
Dane ogólne | |
Składnik bazowy | ABS |
Kompatybilne drukarki 3D | Zortrax: Inventure, M200, M200 Plus |
Średnica przekroju poprzecznego filamentowej żyłki | 1.75mm |
Waga | 800g |
Własności fizyczne | |
Gęstość właściwa | 1.195g/cm3 (ISO 1183-3:2003) |
Twardość w skali Shore'a (skala D) | 69.2 (ISO 868:1998) |
Temperatura zeszklenia | 107.89°C (ISO 11357-3:2014) |
Udarność wg Izoda z karbem | 8.93kJ/m2 (ISO 180:2004) |
Moduł sprężystości przy zginaniu | 1.08GPa (ISO 178:2011) |
Dokumentacja tworzywa
Karta techniczna filamentu Z-ABS dostępna jest tutaj: TDS
Kartę charakterystyki tworzywa firmy Zortrax przeczytać można tu: MSDS
Dane techniczne
Wytrzymałość temperaturowa | do 110°C |
Seria producenta | ZORTRAX - Z-ABS |
Rodzaj materiału | ABS |
Kolor | Biały |
Waga netto | 0.8kg |
Średnica | 1.75mm |
Właściwości fizykochemiczne | Rozpuszczalny w acetonie |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.