Filament Nylon PA12+CF Fiberlogy 1.75mm Black 0.5kg
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
O filamencie
PA12+CF jest materiałem stworzonym na bazie poliamidu PA12 z dodatkiem włókien węglowych stanowiących 15% produktu. Efekt takiego rozwiązania stanowi zwiększona wytrzymałość filamentu względem tradycyjnego surowca nylonowego przy jednoczesnym zachowaniu relatywnie niskiej masy kompozytu. Cechuje go również znaczna odporność na wpływ wysokiej temperatury, a także znaczna wytrzymałość na środki chemiczne. W porównaniu do klasycznego PA12 filament ten wykazuje zarówno podwyższoną sztywność, jak również niższy skurcz. Wszystkie omówione cechy czynią z PA12+CF produkt wszechstronnie wytrzymały, lekki i elastyczny, a przez to doskonały m.in. do zastosowań technicznych i inżynierskich.
Cechy materiału
- temperatura druku: 255°C - 270°C
- temperatura stołu: 90°C - 110°C
- zamknięta komora: wymagana
- uwagi: wymagane jest stosowanie dyszy stalowej lub rubinowej
O producencie
Występująca w logo filamentowa szpula jasno wskazuje na to, do entuzjastów której technologii druku 3D skierowana jest bogata gama produktów oferowana przez Fiberlogy. Produkowane przez polską markę filamenty wykorzystywane są w drukarkach typu FDM i cechuje je wzorowa jakość wykonania, która determinowana jest m.in. przez doskonały poziom tolerancji owalu i średnicy włókna filamentowego. Szeroki wachlarz rodzajowy i kolorystyczny oferowanych materiałów umożliwia każdemu, nawet najbardziej wymagającemu pasjonatowi drukowania obiektów trójwymiarowych znalezienie produktu precyzyjnie dopasowanego do jego preferencji. Doskonała jakość filamentów, mnogość typów i kolorów włókien filamentowych oraz innowacyjność - to cechy definiujące ofertę firmy Fiberlogy i markę samą w sobie.
Dane techniczne
Wytrzymałość temperaturowa | do 130°C |
Seria producenta | Fiberlogy - Nylon |
Rodzaj materiału | Carbon |
Kolor | Czarny |
Efekt wizualny | Nieprzezroczysty |
Waga netto | 0.5kg |
Średnica | 1.75mm |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.