Filament ZORTRAX Z-ULTRAT 1.75mm Ivory 0.8kg
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
O filamencie
Filament Z-ULTRAT jest stworzonym przez Zortrax materiałem do druku 3D techniką FDM/FFF. Jego składnik bazowy to terpolimer akrylonitrylo-butadieno-styrenowy, czyli ABS. Filament Z-ULTRAT jest tworzywem wysokojakościowym, co nie powinno nikogo dziwić. Wszak za jego produkcję odpowiada Zortrax - firma, która słynie z produktów o nienagannej jakości. Filament Z-ULTRAT charakteryzuje się wysoką odpornością mechaniczną. Jest on tworzywem o dużej udarności, czyli niemałej niepodatności na potencjalnie negatywny wpływ dynamicznych obciążeń, w tym uderzeń. Produkt firmy Zortrax charakteryzuje się także wysokim poziomem odporności termicznej. Filament Z-ULTRAT to materiał wytrzymały i trwały. Dodatkowo - wydruki trójwymiarowe wykonane z tego tworzywa można bez większych przeszkód poddać post-processingowi. Może być to zarówno obróbka mechaniczna, jak również chemiczna. Filament Z-ULTRAT sprawdzi się doskonale m.in. w roli surowca-budulca wszelakiego rodzaju funkcjonalnych prototypów.
Cechy tworzywa Z-ULTRAT
Dane ogólne | |
Składnik bazowy | ABS |
Kompatybilne drukarki 3D | Zortrax: Inventure, M200, M200 Plus |
Średnica przekroju poprzecznego filamentowej żyłki | 1.75mm |
Waga | 800g |
Własności fizyczne | |
Gęstość właściwa | 1.179g/cm3 (ISO 1183-3:2003) |
Twardość w skali Shore'a (skala D) | 73.4 (ISO 868:1998) |
Temperatura zeszklenia | 106.40°C (ISO 11357-3:2014) |
Udarność wg Izoda z karbem | 5.26kJ/m2 (ISO 180:2004) |
Moduł sprężystości przy zginaniu | 1.85GPa (ISO 178:2011) |
Dokumentacja tworzywa
Karta techniczna filamentu Z-ULTRAT dostępna jest tutaj: TDS
Kartę charakterystyki tworzywa firmy Zortrax przeczytać można tu: MSDS
Dane techniczne
Wytrzymałość temperaturowa | do 110°C |
Seria producenta | ZORTRAX - Z-ULTRAT |
Rodzaj materiału | ABS |
Kolor | Bezbarwny |
Waga netto | 0.8kg |
Średnica | 1.75mm |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.