Głowica Micro Swiss All Metal do Creality CR-10s PRO
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Firma Micro Swiss po raz kolejny dostarcza użytkownikom drukarek 3D rozwiązanie niezawodne, tym razem w postaci wykonanej w całości z metalu głowicy przygotowanej z myślą o urządzeniach drukujących CR-10s PRO oraz CR-10 Max, które produkowane są przez Creality! Zestaw nie wymaga wprowadzania żadnych dodatkowych modyfikacji w maszynie do druku 3D w celu jego zainstalowania - instalacja nowego hotendu w drukarce 3D nigdy wcześniej nie była tak prosta!
Hotend wyprodukowano z niemalże zegarmistrzowską precyzją. Do pracy nad jego poszczególnymi elementami zaprzężono maszyny CNC, czyli urządzenia, dzięki którym każdy komponent charakteryzuje się niewiarygodnie wysokim poziomem dokładności wykonania. Blok chłodzący hotendu firmy Micro Swiss utworzono z aluminium i zaprojektowano tak, aby wyeliminować konieczność instalacji rurki termicznej. Rezultatem takiego rozwiązania jest znacznie przyspieszony proces rozpraszania ciepła. Bariera termiczna głowicy firmy Micro Swiss wyprodukowana została z tytanu klasy piątej, który stanowi gwarancję znakomitej izolacji cieplnej pomiędzy grzałką i blokiem chłodzącym. Przewyższa on pod tym względem odpowiedniki, które wykonano ze stali nierdzewnej. Tytan klasy piątej to materiał bardzo twardy, a co za tym idzie - trwały! Blok grzejny głowicy, podobnie jak blok chłodzący, wyprodukowany został z aluminium.
W skład zestawu wchodzi również wykonana z mosiądzu dysza typu MK8 o średnicy otworu równej 0.4mm. Element ten powleczono materiałem TwinClad XT, czyli niklowym kompozytem. Dzięki niemu dysza firmy Micro Swiss cechuje się bardzo dużą trwałością oraz niskim współczynnikiem tarcia. Właściwości te sprawiają, iż komponent ten bez przeszkód wykorzystany zostać może podczas wytwarzania przestrzennych obiektów z filamentów ścieralnych, w tym termoplastów wzbogaconych włóknem węglowym lub drobinkami drewna!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.