Klej do druku 3D MAGIGOO PRO PP
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
MAGIGOO PP jest przeznaczony do użytku profesjonalnego, do pracy wyłącznie z filamentami polipropylenowymi. Wydruk powinien być stosunkowo łatwy do usunięcia po ostygnięciu, a pozostałości kleju powinny być również łatwe do usunięcia, jeśli przestrzegana jest dołączona procedura.
Polipropylen (PP) to termoplastyczny polimer semikrystaliczny wykazujący właściwości dobrej udarności i ciągliwości. Ma również stosunkowo niepolarną strukturę molekularną, dzięki czemu jest odporny na chemikalia, a zatem idealnie nadaje się do stosowania w opakowaniach żywności i sprzęcie medycznym. W rzeczywistości dobrze wiadomo w branży klejów, że trudno jest przykleić materiały poliolefinowe do innych rodzajów materiałów. To w połączeniu z częściową krystalicznością sprawia, że jest to szczególnie trudny materiał do drukowania. Magigoo PP rozwiązuje ten problem i zapewnia dodatkową wygodę użytkowania w druku 3D FDM.
MAGIGOO PP został zaprojektowany i przetestowany pod kątem współpracy z różnymi markami filamentów PP.
Sposób użycia:
- Energicznie wstrząśnij butelką.
- Nakładaj na żądany obszar, naciskając końcówkę na łożu (uruchamiając zawór wewnętrzny) i rozprowadzając w razie potrzeby.
- Drukuj zgodnie z zaleceniami producenta filamentu/drukarki
- Pozostaw do ostygnięcia i wyjmij — część powinna być łatwiejsza do usunięcia po wystarczającym schłodzeniu. Jeśli część jest trudna do usunięcia, należy użyć skrobaka, aby pomóc w usunięciu części.
- Wyczyść — użyj mokrej, twardej gąbki, aby usunąć wszelkie pozostałości kleju. Gdy warstwa kleju jest mokra, utworzy białą warstwę, którą można łatwo zetrzeć gąbką ścierną. Gdy warstwa zostanie całkowicie oderwana od szkła, można ją zetrzeć wilgotną szmatką i na koniec wyczyścić suchym ręcznikiem papierowym.
Uwaga:
Ten klej jest przeznaczony do użytku profesjonalnego. Kontakt z oczami powoduje poważne uszkodzenie oczu. Dokładnie umyć ręce i odsłoniętą skórę po użyciu.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.