Klej do druku 3D MAGIGOO ORGINAL 120ml
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Wszystko, czego potrzebujesz, aby mieć pewność przyczepności wydruków 3D Magigoo to łatwy w użyciu klej do drukowania 3D, zaprojektowany w celu rozwiązania „problemu nieprzywierania pierwszej warstwy”. Magigoo zapewnia silną przyczepność do płyty grzejnej. Ale magia zaczyna się, gdy wydruk jest gotowy: poczekaj, aż płyta ostygnie, a następnie usuń wydruki jednym ruchem palca! Ponadto Magigoo pomaga zapobiegać wypaczaniu. Niezależnie od tego, czy jesteś hobbystą, czy profesjonalistą - niezwykle satysfakcjonujące jest posiadanie 30 godzinnego wydruku bez żadnych wypaczeń i łatwe uwalnianie po ostygnięciu.
- Ponad 100 użyć
- ABS, PLA, PETG, HIPS, ASA, TPU
- Łatwa aplikacja
- Łatwe uwolnienie
- Łatwe do czyszczenia
- Brak zapachu
- Nietoksyczny
- Żadne dodatkowe narzędzia nie są potrzebne
- Łatwy w transporcie
- Ładniejsze wykończenie druku
Główne cechy:
- Łatwa aplikacja: nakładanie Magigoo jest dziecinnie proste. Wstrząśnij, naciśnij, nałóż. Rozłóż tylko na aktywnym obszarze drukowania. Nie ma potrzeby pokrywania całej powierzchni
- Łatwe uwalnianie: właściwości klejące Magigoo mają na celu uwolnienie wydruku 3D po ostygnięciu platformy roboczej.
- Łatwe czyszczenie: Magigoo można łatwo czyścić wodą.
- Trwałe: Magigoo wystarcza na ponad 100 średnich wydruków.
- Bezwonny i bezpieczny: Magigoo jest bezpieczny w użyciu - czy to w zamkniętym pomieszczeniu, czy w warsztatach edukacyjnych z dziećmi.
Ważna uwaga:
Aplikator jest wyposażony w aktywny zawór sprężynowy, który aktywuje się po dociśnięciu aplikatora do platformy roboczej. Proszę nie naciskać butelki jako „butelki ketchupu”, w przeciwnym razie aplikator może wyskoczyć. Butelka może być lekko ściśnięta tylko wtedy, gdy końcówka jest dociśnięta do łoża i może być to konieczne tylko wtedy, gdy wymagany jest większy przepływ. Butelki nie wolno ściskać, gdy zakrętka jest zdjęta, ponieważ może to spowodować wytryśnięciekleju z butelki.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.